2009年12月13日

接新娘編 ~ 15 NOV 09 我們的大日子

結婚前...結婚後... 一樣忙個不停. 結了婚差不多一個月了, 但感覺還是好新.  搬離屋企係我人生中既第一次,  09年發生了好多既第一次 係開心既~
今日係結婚一個月來, 可以話係最優閒既一日.  其實還有好多事仲等住做... 不過就比我地休息一日咁多啦.
係時候要 Update 結婚既相了.
骰骰 & Me

我既一班好姊妹

好啦 ~ 兄弟就快黎到, 要入房啦~

遊戲道具

我係房都面都忍唔住笑... 哈...哈...!!!

讀愛的宣言, 不過我其實唔係自己房架

開門利是時間

接到啦 HAHAHAHA

我們的一班兄弟姊妹

出發去男家啦~

LJ + HO

沒有留言:

張貼留言