2009年9月22日

My Mami is the BEST in the World

啱啱過左既星期日20號媽咪同豪媽佢地又見面啦~
第一次出黎時, 大家只係見過面, 飲下茶都冇咩特別, 應該要傾既事都冇傾.
可能日子越黎越近, 我地大家係家長既私底下已經諗好晒, 傾好左想點. 
豪媽係一個好易相處既人, 大家都好好, 好好傾.  大家相處滆洽
見面時既言談中, 我感覺到媽咪對我既愛錫, 擔心我離開父母會辛苦, 會唔放心. 而我由小到大到未離開過佢. 雖然只係一段對豪媽講既說話, 但係我地係旁邊聽到, 感覺已經好深  so touching
其實我知道...做女真係好舒服, 好多事有屋企人care, 真係幸福無比!!  黎緊既將來, 我要好好學識照顧自己, 照顧別人! 適應新生活, 過我另一個人生既新階段.
係! 我都感覺到我就快要離開屋企, 我要嫁啦
媽咪 is the best
LJ

沒有留言:

張貼留言