2009年9月24日

我話事

呵呵~
算啦, 都係我話晒事啦... 廢事講多錯多, 做壞左自己既事, 影響自己心情, 又會因為我既心情, 間接影響埋其他人 ,  都係我自己決定晒好d, 唔好煩! 所以呢, 咩事都好, 依家我話晒事, 一個二個唔好咁囉囉唆唆, 比意見我會諗下!
"全部我話事, 我話咩就咩, 一個二個都唔準出聲"
原來, 要咁樣做... 可能係最好架.
昨晚聽陸生講, 豪媽講左d 嘢. 豪媽話我地駛好多錢... 詩又叫豪媽問我地夠唔夠錢...  如果唔夠要出聲... 佢地一定會幫..... 幾兄妹攪掂佢 嗯... 聽完後, 覺得好好呀.
不過, 我地買樓, 結婚, 係我地決定要做既事, 我地唔想麻煩其他人, 而且自己既事, 自己解決.  我明白佢地既關心, 收到晒啦~ thx!!   我地可以呀! 唔駛擔心, 大日子越黎越近, 黎緊呢兩個月會好忙啊! 開心咁忙
LJ

沒有留言:

張貼留言