2009年9月16日

打風後的新屋

由上星期尾起開始有點作感冒, 加上要收樓, 真係好攰
因為公司有同事確診 "流感" , 當我有少少喉嚨痛就馬上去睇醫生了. 藥力太勁了, 係巴士上瞓到矇矇矓矓, miss 左好多個陸生既電話, 要落車後先知. 真係好攰呀!! 同陸生食過 tea 後... 到元朗join 豪媽佢地. 而我決定唔食藥
呆呆滯滯左2日, 星期一唔想返工, 再睇多次醫生, 今次既藥唔可以再係咁攰啦~ 真係頂唔順 因為同事確診既關係, 醫生比我放兩日sick leave, 終於都可以休息一下啦  中午時還要到感流診所驗流感, 不過佢地錢就識收, 唔同我驗wor, 因為我冇發燒, 唔係高危病人, 所以唔check! 我連藥都唔要就走左 (又唔係我想, 係公司要我驗jar). 返到屋企, 打電話去醫院管理局投訴!
心諗: 只係我冇爆發出黎姐, 依家周街都係啦~ 已經好普遍.
回家睇discuss, 陸生話有鄰居, 因為打風後間屋入左水, 仲有相為証.  大家都有d 心急, 於是食過晚飯後, 我地就出發去新屋睇下.  Check 左一輪, 好彩...冇事...冇入水  大家都安心. 
仲執緊 Defect, 完成後... 第一步係整窗簾   yeah!!!
LJ
 

沒有留言:

張貼留言