2009年5月26日

有決定錯嗎?

我可以點做? 好亂, 有點灰, 到底我有冇選擇錯, 有冇行錯.  從來我都唔會問自己有冇後愧, 一生人有高, 亦有低, 我會甘心.
回想起由細到大, 活到現在真係唔簡單. 細個時, 好想快 d 大個, 到長大我想重新黎過.  我怕, 到底我有冇選擇錯, 我自己有冇錯.  點解我無論講幾多, 反映幾多, 都係一樣 ..... 係我有問題嗎? 可能懂得係適當時侯放手係一件好事.  係我太過執著啦. 早知我咩都唔要.
依家我到底做緊咩? 我好迷  . 有人明白嗎? 唔通我就係咁落去點解時時都要我咁勞氣喎... 點解呀~
唔通我呢一世都會係咁?? 我唔想呀!!
我會記得, 我對自己講過 "我願意".  我必定唔會反悔, 更唔會諗其他既人, 都唔會諗其他既好.  因為我答應過!  所以, 就算要慳, 點都好, 我都會.  因為我相信人會進步, 令生活更加好~ 你會努力, 付出.
你願意付出你有既. 不過除左你有既, 還要有上進心, 努力, 開心, 真心 ...  
LJ

沒有留言:

張貼留言