2009年5月12日

肥了

相比起前兩年, 肥了.  一舊一舊既肥肉向橫發展. 經常坐, 而又唔做運動所至.
相比好幾年前怕肥我會做Gym. Keep 左一段時間冇恆心, 又放棄了. 因為唔想浪費金錢, 決定到運動場跑步, 成績唔錯. 不過, 自從搬家以後, 現在亦冇做運動了.  人長大了, 我唔再buy 節食減肥呢套. 
朋友說: 你結婚啦喎, 你個口仲係食唔停, 你唔駛減肥咩, 我見其他人結婚都話要減肥既?
我說: 我冇呀~
其他人說: 你好瘦wor, 而且身材好好
我說: ………. ~
又有人說: 你唔駛減啦, 你唔駛減肥架啦! 減左怕托唔起 d .
我說: fit D, 做下運動會好少少.
Sales : 你咁瘦唔駛著 Girdle 都得, 著左會仲加多左一層布.
我說: 唔得!! (心想, 有胸點可以唔著架, 托唔起仲衰)
係咩?? 我真係瘦咩?? 中等啦. 不過我覺得我仲可以 Firm D, D ! 但係…. 我又懶做運動.  Push@@ ~~ 要諗個方法, dick 起心肝啦…..
LJ

沒有留言:

張貼留言