2009年5月11日

影婚紗相

在上星期五 8.May.09 我地終於都影婚紗相啦.  天氣好好, 而且冇落雨, 好舒服 由比訂o個一日開始, 話咁快就到影相日, 真係快樂不知時日過.
影相前一晚放工後, 我地仲要趕住去攞花球, 買花做頭花.  起初都唔知要買邊一種花先啱 , 無從入手. 朋友話: 買d 細花, 白色做底, 襯少少其他顏色.
最後, 我地就決定買左呢幾種花.  都唔錯呀~  連法國婚紗既化妝姐姐, 都讚 d 花好靚, 仲買左咁多 tim.  於是我仲share 左 d 花同個女仔一齊用, 一個人用唔晒, 唔好浪費ar ma. 大家都開心

美女英

洋桔梗

小飛燕
原來影婚紗相, 真係好攰, 著住Girdle, 著埋婚紗, 嘩!! 我透唔到氣啊. 真係好緊. 著住全日, 都頂足全日!  攝影師同化妝姐姐都好好人, 好有耐性. 擺左好多post, 超級攰. 而且, 呢幾日都早起夜瞓, 到今日返工都好攰, 有d 頭赤.
現在, 等待睇相中
LJ

沒有留言:

張貼留言