2008年8月21日

So Happy!~~feeling good

好開心呀!! 
原來不知不覺間,我有好多朋友架.....小學同學、亞 Sir、中學同學、Sara Beattie 既同學、朋友、ex同事、身邊既人、朋友既朋友.... 好多好多 ~~ 全部都係我既朋友!  當然仲有屋企人啦 有你地我真係覺得好開心。
仲有你呀, 多謝你送比我既禮物, "Surprise" thx so much !!
 

朋友有左BB, 好開心呀, 努力呀, 有BB 係有少少唔舒服架啦, 好快會過, BB 眨下眼就會出世.  你會係一個好媽媽!  恭喜晒.
發覺有 d 朋友原來已經結左婚, 有 d 就黎結, 有 d 有左 BB.  但未結既都有好多,亦都冇心急既心情,因為大家都知道自己要求係乜嘢.  時間真係過得比想像中快, 唔知下一個係到邊個呢?  呢個時候,我都感覺到越黎越近.
 LJ  心情好輕鬆....feeling good! 幸福

沒有留言:

張貼留言