2008年8月18日

星期天 17/8/2008

唔知點解依家越黎越唔想寫 Blog, 覺得好悶 因為寫 Blog 始終都唔係我既作風.  見到朋友寫下, 咁今次又寫下啦.
琴日買左個袋.  我真係諗都冇諗過你會話去買架.  我地睇完 地心探險3D 版後, 就去左TST 睇袋, 點知個Sales 話賣晒, 我地好輕鬆咁搭船去中環 Landmark 睇啦(好舒服).  唔知仲有冇呢, oh...原來仲有貨.  我地仲去左沾仔食雲吞麵, 都幾好食呀.  買完嘢...真係好開心 .
返屋企前我同陸先生去左買日式芝士蛋糕, 蛋糕個樣真係麻麻....不過媽咪話要係o個間買, 咁冇計啦, 聽佢話! hehe 我地就搭 Taxi 返屋企, 點知比人呃左$10 呀~~找少左$10呀 , 真係激氣.  唉..., 算啦都冇左啦...~~ 返到屋企, 緊係有骰骰歡迎啦, 仲有時間我地幫茄茄轉盆,  你ar, 攪到好似打完風咁, 真係笑死人啦 hahahaha...!!!!!  時間好緊湊, 肥肥打黎啦, 係ar...我地約左 6 點鐘食飯架.  媽咪話佢講得好勞氣, 之後, 我地各人準備出發.
我地 6個人叫左一個 4人套餐, 另外再加多2個小菜, 啱啱好, 仲有少少剩, 真係好飽, 大家都食得好開心, 好滿足.  最後, 仲有糖水送. Yummy!!
不過, 仲未尾升, 大家返屋企後, 我同陸先生帶骰骰去行街街, 行完返屋企肥肥係度試緊我攞比佢既衫, 骰骰都有架.  好啦, 食蛋糕, 日式芝士蛋糕, 味道清清地, 就係好似依滕家既日式芝士蛋糕咁囉, 好好味, 亞禮都話好味 wor. 幾好呀, 食完飯仲可以食得落個蛋糕, 一 d 都唔heavy ar! 
琴晚真係好攰.  好夜瞓.  依家作息定時, 唔想太夜瞓啦, 生活先健康ar ma.
LJ & HO  骰骰
今日返到公司, 佢地都話個袋靚呀, 仲話我咁富貴.  係呀, 我男朋友買比我架.

沒有留言:

張貼留言