2008年8月25日

一位朋友既Blog講起他

睇到一位朋友既Blog.  依家知道多一d某人係點既人.  雖然佢對你好好, 最後亦會傷害你.  當初同佢分開係正確!  我冇後悔, 都唔會.  今日諗返, 反而開心..... 因為我走得快 hohohoho!  但同佢一齊, 好多事都唔需要諗同擔心, 物質上感情上都好滿足, 好多事都為我安排.  喂! 聽落好好, 而且大家屋企人都好滿意同開心.  人長大左, 再諗真 d, 比我再揀既話, 我都唔會再同佢一齊.
同佢分開係有唔開心既時候, 心亦想再一齊, 但係我冇勉強, 奇怪既係, 點解分開左, 仍然要日日打電話比我呢?  而且佢都開始有另一段感情啦.  差唔多大半年, 都一樣, 之後開始逐d 逐d 減少.  所以呢....呢d 多情種只適合做朋友, 唔適合做理想對象.  分開以後, 我亦擴闊左生活圈子, 已經唔再係被照顧既雀仔啦.  記得直到上年年中, 仍然有搵我食飯.  最後打電話比我叫我去第二間公司一齊做, 唉...我緊係唔會啦! 傻既.
當初我地分開後, 我有一段新感情開始, 我地仍有contact, 有次佢仲約我睇戲送左條頸巾比我, 佢話佢都一條唔同色wor, 我緊係唔要啦, 但最後都要左....(推黎推去好肉酸) 臨走時仲攬住我, 鍚左我一啖! Wah.... 我都黎唔切有反應, 好突然, 佢更話, 仍然掛住我.  唉....佢o個陣已經冇女朋友, 不過好似有一個女仔追緊.(好多情呀!!)  可能我對佢既感情比較深, 所以仍然有一種感覺   依家緊係唔會有啦 而我當時既男友, 成日都唔係香港, 感情只係一般, 最後因為佢既性格同脾氣, 我頂唔順, 所以唔再搵佢 lu.  同時間, 我有另一班新既朋友, 好開心, 之後我同陸生就開始左  
我依家好滿足架啦.  希望以後既日子都會係 ...... heeheehee ~~
LJ 

沒有留言:

張貼留言