2012年2月18日

順產定開刀??

距離預產期既日子越黎越近, 真係越黎越驚.  順產既痛, 好怕承受唔到. 好多人都話有十級痛, 痛到癲. 我已經有心理準備, 到時會痛到求生不得, 求死不能! 因為咁既原因, 想開刀啦....  反正都係開刀, 所以都問下邊個日子好d, 不過都知道應該冇位架啦... 基本上, 一有左就要決定順產定開刀, 如果唔係想book 都幾難.

問左醫生, 答案都係開刀既手術室已經full 晒啦. 唉.... 不如我地所料.  除非唔揀日子啦, 醫生會教我到時作動, 想改開刀. 

因為預產期係3月8號. 好驚阿b 會係2月29號出世, 以後生日都要4年一次啦.... 而且問過揀日子既先生. 2月29 & 3月1號, 出世同我地唔係幾夾. 最好係2月27號早上. 不過冇得我地揀, 手術室full 左, 就算真係可以開刀, 時間都唔輪到我地揀, 因為要當日手術室有空位先可以比我開刀. 所以Mami 話, 由阿b 自己揀邊日出世, 佢識揀既佢條命就好, 同我地有緣啦. 都係既.... 佢幾時出世係睇佢自己既做化同我地既緣份. 

LJ

沒有留言:

張貼留言