2009年8月19日

穿了~ 穿了~

星期日煮飯時, 唔小心拎起獲蓋, 被漏出黎既水漉親呀!! 冇100度都有90度  好痛!! 立即沖水, 陸生比左個冰格我, Dad 比晒全部冰我. 舒服好多... 過左一陣成隻手指紅晒, 離開左d 冰, 手指既痛, 唔識點易容, 好似被燒咁熱!  當晚, 唔駛炒菜, 陸生炒; 唔駛洗碗, 陸生同 Dad 仲爭住洗  
心想~ 手指可能熟左! hohohooooo @@
比 Dad 講中左, 第2 朝起水泡, 好似粒黃粒咁大

同事見到, 都覺得好痛~ 佢既表情好似佢痛咁ar!!
晚上, Dad 幫我包好, 以免瞓覺時弄破

今日早上, 水泡又大左啊!! 係唔係一日比一日大呢?? 好肉酸囉!!

同事說: 要整穿佢架~ 如果唔係有排先好呀.
我答: 我諗住唔整穿佢架, 會發炎.
不過, 把心一橫, 夜晚返屋企整穿佢! 係戰戰驚驚下, 穿左! 好大塊皮

好快會好返!!
又一次要你話我啦! 好啦! 聽你話, 我地下次去買手套啦 ......
LJ

沒有留言:

張貼留言