2008年10月28日

第一個 IA

琴日港股大大大跌, 好得人驚, 我個心都跳得好快, 以前冇留意呢個市場既我, 依家都應該要關心下啦.  因為咁, 表哥都同我講左一d 既說話, 我都明白你所講既, 我會珍惜同把握, 放心啦.  仲有ar, 有心未怕遲, 總好過未開始呀麻, 你得架!   我呢個表哥, 係我地細細個時, 都好錫我地架, 大家都長大左, 過住另一個階段既生活, 一定要開心啊, 哼 ~~ .  仲有呀, 骰仔學左老二 d 嘢, 做左一個小警察
就係咁, 經我地商議過後, 琴日終於都開左我既第一個Investment Account,....應該係話我地??{時旦啦}.  要努力啊@@ kekeke  就快得架啦.  仲有好慢長既路 Ooooo..

LJ

沒有留言:

張貼留言