2008年10月21日

玩??!!??!! ^^

woooo...呢幾日都瞓得唔好呀 事原係咁既, 因為星期六晚去左朋友既Bar 度慶祝生日, 玩到飲早茶咁早.  好攰ar... 返到屋企沖涼, 瞓覺, 都係瞓得幾個鐘就瞓唔到.  習慣左冇通頂既生活, 一夜d 就頂唔住啦..........
 呢d 生活都停止左一段時間.  飲酒食煙, 依家都唔啱我喇.  想起以前, 出去玩, 日夜簫歌, 又點會覺得攰ar~~.... 第二日又再繼續. 飲得多, 第二朝咪飲罐可樂解下酒, 減下頭痛. 
有朋友問: 你瘦左, 係唔係減肥?

我話: 唔係, 我冇減肥, 都係同平時一樣.  可能係因為以前飲得多酒, 水腫啦.
呢一年朋友叫, 我都冇去玩lu. 一黎想正常返D, 二黎要比身體休息下.  咁玩法,依家冇事, 再年紀大d 就唔係咁講啦.  你知啦, 女人唔補好易老架麻.  唔好意思各位朋友, 我會再call 返你地聚下, 等我!!

LJ

沒有留言:

張貼留言