2011年12月1日

26 weeks 2 days

上星期六 25weeks  4 days 去左吳醫生度產檢, 仲幫我照埋 4D hahaaa. 個咀啜啜地既...??? 乜咁醜既.... 我同老公話似腥腥, 好衰呀咁話佢 醫生話水唔夠, 未睇得咁清楚. 我諗到下一個月去檢查時, 應該會清楚好多. 小B 依家個 size 比起小大左一星期, 有901G, 有2磅了. 吳醫生話唔好食咁多甜嘢wor. 我估係怕 BB size 大難生, 同埋要小心唔好有糖尿. 不過... 我今日先飲左半罐可樂 , 最多唔食朱古力啦.......

小B!!  加油呀! 點辛苦都會生你出黎架!

LJ


沒有留言:

張貼留言