2011年2月15日

陸老公的生日1232011

陸先生生日了!! 一星期前, 特意為他訂了他至愛的車 ~ 立體蛋糕. 12點正送上, 陸先生好開心呀  不久, 真車很快會到手  kekekee....
當日剛好是星期六, 是短週. 不過為了給他一個驚喜, 我便說因公司有事, 要回去. 好彩有 Ying Ying 陪我, 時間好緊逼, 事先約定陸先生 Tea time, 而我由舖頭 搭 Taxi 返屋企都要大半個鐘, 用了 9 秒9的時間返到屋企放低蛋糕, 就要走了, 因為陸先生在等我, 不能穿煲的!
我們回家後, 因為一盒牛奶忘記放入雪櫃.....
陸先生: 盒牛奶未放入雪櫃呀
o個一刻我先想起, 大獲...有 cake 係雪櫃!! 於是我立即阻止佢!! 哎呀... 他應該知道有點不妥了. 哈哈  整晚大家都傻笑  又嚇我要拎嘢飲, 又話要開雪櫃, 當然唔得啦, 就算知道左, 都唔可以開, 因為起碼還未知道是一個很高的蛋糕盒, 未知道是一個令人好驚喜的立體蛋糕.
這個 3磅蛋糕, 是用朱古力做的.  吃了幾天都還未吃完.
自此後, 會有朱古力恐懼症

等食....但...狗狗唔食得架

生日那天的晚上, 陸先生想在家吃

Happy Birthday~~~!!!
LJ & HO

沒有留言:

張貼留言