2011年1月26日

羊毛氈之棉羊 part 2

終於完成了!

第一隻完成的是偏面, 個樣唔開心!
第二隻比較好, 面圓返d, 比較開心! 不過企唔度, d 腳唔合比例, 陰公~~~
棉羊仔, 係我第一次整既羊毛氈公仔, 無耐性都唔得, 要花好多時間, 對我黎講都唔易整, 次次拮手指, 老公話, 唔好整啦, 比錢買, 又辛苦, 又拮手指.....
起初以為, 我會鐘意呢種手作仔.  原來....慢慢覺得, 我都係冇咁既耐性, 不停拮羊毛.  餘下既羊毛氈公仔, 我會整埋佢!
整鬆弛熊時, 攪到鼻敏感, 係第一次鼻敏感, 我諗係吸左d 羊毛, 一路整一路乞痴, d 羊毛令鼻哥痕, 第2 日返到公司, 以為傷風, 仲食左2粒感冒藥, 但係我一d 病既感覺都冇. 相信真係鼻敏感, 睇埋醫生. 原來鼻敏感係咁辛苦架! 起碼成個星期先好.....
LJ.....

沒有留言:

張貼留言