2010年7月7日

7/7 學習駕駛筆試

今日終於都到左考筆試既日子, 回想起報名當日, 距離考試既日子仲有好耐. 日子過得真快~
好緊張, 讀完本書, 我就搵網站做test, 雖然係不斷咁做, 但係都好怕會唔合格呀, 人人都話易, 肥左一定會比人笑架, 而且又要比錢再報過. 我冇搵駕駛學校報讀, 因為覺得唔化算, 師傅亦冇出面教私人既咁專業, 所以決定搵同事介紹既師傅學車!
考試真係好緊張, 好緊張呀~~~~  對晒我既資料之後, 攞左飛仔, 就埋位考啦! 電腦筆試好快我就做完, 仲重覆 check 完, 安心啦, 交卷. 我有信心我會合格!!
考完! 行出去等結果, 坐低冇2分鐘, Passed!!

排左去培正道考, 聽人講, 唔係容易既考試場, 唉.... 好驚呀~

我要一 Take Pass!! 下星期三, 我就上第一堂路面駕駛~ 我又緊張啦!!
LJ

沒有留言:

張貼留言