2010年4月21日

開心回鄉遊 - Part One

好耐都冇返鄉下. 細細個時媽咪年年都會帶埋我地一齊返去, 直到讀中學都少左返lu~
今次結左婚, 我覺得我地應一齊返去探下佢地, 玩下. 我地就選擇左清明節!
31 Mar 2010
早機... 晨咁早就起身, 準備去機場

係機場食左少少嘢

準備上機~

2個鐘多少少既飛程, 終於到杭州簫山機場! 之後仲要揸個半鐘車, 就可以返到我鄉下~

啱啱好食午飯

香港既細細粒士多啤梨冇得同佢鬥. 味道好好~

感覺不錯

電動麻雀枱

石磨~ 真係幾重下

點解 d 葉既尖尖會有刺??

農田. 依家都冇咩人耕田, 好多都係荒廢.  記得以前落雪, 整大片既田地, 山都係白色... 好靚. 依家, 當地既人生活好左, 有錢左, 有部份既農地都起幾層既樓.

茶葉

唔好以為剩係呢d ar~ 之後仲有好多餸都未映得切.

to be continues ~

沒有留言:

張貼留言