2010年2月21日

大大小小的小插曲

前晚打完麻雀後, 晚飯前發生了小插曲
回想起, 係我過份了嗎? 定係我時時都係咁, 而我唔發覺? 或者你太寵我了~~
不過, 又真係令我唔發火唔得? 唉.... 唔好咁啦... 你應該知架.
整個晚餐既時間都冇咩胃口. 之後, 又開始打發你走啦....  再望你時, 你眼紅紅.... 我同肥肥一齊行, 見你行慢左, 我地既距離又遠左.... 當禮走到你身邊, 再望你, 你塊面好紅, 覺得同平時既唔一樣.... 感覺好似想  
到左瞓覺時同肥肥 SMS 先知道, 你當時, 真係忍住  
今次係我令你難受......  除左因為我好耐前同你講過既一樣嘢, 令你眼紅紅. 從來都未見過你咁樣....
真係令我好深刻  平時無論點樣對你, 你都唔會咁架  !
我點對你唔好, 你都唔會在意, 唔會放上心. 好似今次, 令你咁唔開心, 甚至  , 你都冇話過我, 我怨過我, 更加唔會發我脾氣 ... 晚上仲同我講冇事....
Sorry ar... 我都覺得內疚...
身在福中不知福, 太多既不斷要求會令人透唔到氣. 今次, 我又感受到你多左好多啊!
LJ
 

沒有留言:

張貼留言