2009年7月9日

SKII 神仙水 150ml

思前想後, 到底買唔買好呢? 我既皮膚係唔係真係好左? 琴晚終於都用完我既第一支神仙水, 今朝早一滴都冇, 感覺好似...欠缺左d 嘢咁.  於事係下晝我決定再買!

我既第 2 支神仙水

SKII Signs Treatment Totality & SKII Facial Treatment Cleanser, 用左幾個月都仲有好多, 只要搽小小, 就足夠你全塊面用! 我都係鐘意神仙水多d  不過起初既一星期都唔係好適合我, 但之後就冇事 la, 而且好好用.
 Signs Treatment 比我感覺係比較 'lup'. 媽咪依家都用緊

因為結婚既原故, 所以我開始用SKII. "女為悅己者容 " 雖然係咁, 但係...我唔敢去做 Facial, 因為唔鐘意 lor @@
LJ

沒有留言:

張貼留言