2008年7月14日

我們第一次的 Wedding Exp 2008

上星期六我地一齊去左 Wedding Expo 2008 仲有Fung Fung佢地.
無諗過原來有咁多嘢睇, 去到會展後, 我地揀左行 Hall 5先, 一入場, 好多人向我地派宣傳資料, 有婚紗啦...有攝影....租車...婚前檢查...化妝...帖....禮品...等等, 好多好多.  仲有Model 著住d 婚紗同晚裝, 好靚好閃.  有人問,影左相未ar? 我地有Package...包咩咩咩wor.  揀左日子未呀? 攞份去睇下啦? 當我收到第一份芝柏既Brochure 後, 我發現"一生人一次, 一定要好好地安排", 已經改變左我之前所想.  當Fung Fung 佢地睇相時, 我同豪都比一個Video 吸引住, 睇左幾次, 都仍然覺得好好睇...好好笑...就係玩新郎啦 !!! 一路行, 個袋就越重, 大會比我地既袋都裝得滿滿, 一個袋都唔夠 .  不過, 咁啱比佢攞到一個大袋wor. 第一個Hall 都未行完,已經有咁多嘢, 行第2 個Hall 個袋咪仲重??
好啦,就輪到Hall 7A   o係門口,已經有好多人排隊買餅Card, 美心個Counter 都坐到滿滿!! 勁!! 有唔同既酒樓同酒店都有擺Show, 出年一定係好多人結婚啦.價錢都已經Set 好晒, 邊段時間,邊個日子會收咩價錢.  出年會仲貴啊!  美心個Hall都幾靚ar,...唔知會唔會係影相個原故呢?
已經行左半日,真係有d 攰!  食左少少嘢之後就要趕返屋企啦,因為係o肥o肥生日!
今年10月記住要訂酒席啦!!

LJ & HO

http://www.wedding.expo.com.hk/v8/a_index.php

沒有留言:

張貼留言